Golden Retriever spotyka po raz pierwszy dziecko: jego reakcja zachwyca internet.

USA – Pierwsze spotkania zawsze mają w sobie coś magicznego. Gdy w nich pojawiają się także psy i dzieci, serca topią się od razu! Golden Retrieverki „Winnie” i „Scarlett” mogły przeżyć wyjątkowy pierwszy raz, kiedy przedstawiono im ich nowo narodzonego ludzkiego brata „Jacka”.

Golden Retrieverzy Winnie i Scarlett mogły poznać swojego właśnie narodzonego brata „Jacka”.
Golden Retrieverzy Winnie i Scarlett mogły poznać swojego właśnie narodzonego brata „Jacka”.  © Screenshot/TikTok/winniethegoldenpupper

Mały chłopiec przyszedł na świat kilka dni temu i właśnie został wypisany ze szpitala. Jakby to nie było już wystarczająco ekscytujące dla świeżo upieczonych rodziców, czekał ich jeszcze jeden ważny krok:

W domu ich dwaj ukochani czworonożni przyjaciele mieli spotkać się z noworodkiem.

Suka Winnie mieszka z parą od pięciu lat w USA . Kiedy jej właściciele zauważyli, że Goldie jest samotny, postanowili w 2022 roku adoptować małą Scarlett . Oba zwierzęta od razu stały się jedną duszą.

Dokładnie tego samego pragnęli ich opiekunowie w spotkaniu z małym Jackiem – i na szczęście nie zostali rozczarowani.

Golden Retriever od razu zakochują się w małym braciszku.

Pierwsze spotkanie przebiegło niemal idealnie.
Pierwsze spotkanie przebiegło niemal idealnie.  © Bildmontage/Screenshot/TikTok/winniethegoldenpupper

Bez żadnych obaw o kontakt, obie suczki od razu wydawały się gotowe poznać noworodka i przywitać go w swoim domu.

W filmie na TikToku widać, jak golden retrievery nie chcą odchodzić od dziecka, wąchają je i przytulają się do niego, gdy ono śpi.

„Zobaczyć, jak nasze pierwsze dzieci już się w nim zakochują, to wszystko, o czym marzyliśmy, i jeszcze więcej” – napisały właścicielki psów w poście. „Nasze serca przepełnia radość”.

Z perspektywy Winnie i Scarlett brzmi to tak: „On jest tutaj! Nasz mały brat jest tutaj i nie mogłybyśmy być bardziej zakochane 🩵”.

Gdy obejrzy się nagranie pierwszego spotkania dziecka z psami, od razu widać, że Amerykanie mieli rację. Ich klip został już obejrzany prawie 60 000 razy.