Trener fitness mówi o tym, na co ludzie są skłonni wydawać pieniądze

Sydney (Australia) - Jej ciało jest jej atutem, więc nie może zrozumieć, dlaczego inni ludzie nie chcą w nie inwestować. Ellana Krainoff, 29-letnia trenerka fitness z Australii, narzeka w filmie TikTok na to, na co ludzie są skłonni wydawać pieniądze i gdzie ich pieniądze są dla nich zbyt dobre.

Ellana Krainoff (29) nie może zrozumieć, dlaczego użytkownicy tak niechętnie inwestują w swoje zdrowie.
Ellana Krainoff (29) nie może zrozumieć, dlaczego użytkownicy tak niechętnie inwestują w swoje zdrowie.  © Bildmontage: TikTok Screenshot ellanamaree

W klipie na TikTok 29-letnia instruktorka jogi i pilatesu chce dowiedzieć się od swoich zwolenników, dlaczego ludzie są skłonni wydać 75 dolarów (nieco poniżej 50 euro) lub nawet 150-200 dolarów (około 100 euro lub nawet więcej) na jedną noc imprezowania.

I odwrotnie, ludzie nie są jednak skłonni "płacić za osobistego trenera lub trenera żywieniowego".

29-latka wyjaśnia również, że nie rozumie, dlaczego mężczyźni i kobiety z łatwością płacą miesięczną opłatę za Disney+ lub Netflix , ale boją się wydawać podobne kwoty na kursy fitness online.

W końcu dopłacanie do Uber Eats też nie jest dla ludzi problemem.

Jak użytkownicy różnie reagują na wszechstronny atak Ellany?

Na koniec Ellana ma niezły ubaw: Klip na TikTok zyskuje wiele wyświetleń.
Na koniec Ellana ma niezły ubaw: Klip na TikTok zyskuje wiele wyświetleń.  © Instagram Screenshot ellanamaree

"Wierzę, że wiele osób potrzebuje pomocy, ale nie dostrzega jej wartości" - kończy swoje 50-sekundowe przemówienie. Wideo nie pozostaje bez wpływu.

Podczas gdy inne klipy Australijki często mają tylko trzycyfrową liczbę wyświetleń, ta rolka TikTok została obejrzana ponad 90 000 razy.

Chociaż są ludzie, którzy zgadzają się z 29-latką, niektórzy również biorą fitnesskę na celownik, podkreślając, że lubią wino, ale nie porady innych ludzi, lub że idą na spacer, który jest bezpłatny.

"Ludzie mają różne priorytety, to jest powód" - odpowiada sucho jedna z osób.

Czy dodatkowy rozgłos związany z wirusowym wideo przyniesie australijskiej trenerce fitness nowych klientów?