Kobieta siada do stolika bez zamówienia, po czym sama zostaje obsłużona na zimno

Penang (Malezja) - Jeśli nie będziesz przestrzegać zasad, zostaniesz wyrzucony! Na lotnisku Penang w Malezji obsługa klienta jest najwyższym priorytetem. Ignoranccy goście, którzy nie chcą niczego zamawiać, muszą żyć z konsekwencjami, czego dowodem jest poniższa historia.

Tutaj jej świat wciąż był w porządku! Jednak chwilę później pani przed laptopem została przegoniona ze swojego krzesła.
Tutaj jej świat wciąż był w porządku! Jednak chwilę później pani przed laptopem została przegoniona ze swojego krzesła.  © Screenshot/TikTok/erwanyusoff44

Szybkie nadrobienie zaległości w pracy na lotnisku, sprawdzenie maili i wygodne skorzystanie z lotniskowego sprzętu - ten pomysł brzmi całkiem kusząco.

Jak donosi portal"thesun.my", dla pewnej sprytnej kobiety takie przedsięwzięcie zakończyło się słoną odmową.

Pomimo tabliczki z wyraźnym napisem "Tylko dla klientów", kobieta usiadła przy stoliku i całkowicie oddała się swojemu wirtualnemu światu.

Zamówienie? Nie ma szans! Menedżer restauracji najwyraźniej poczuł się tym tak urażony, że pokusił się o ostrą reakcję na zlekceważenie "złotej zasady".

Niechętny "klient" po prostu nie chce słuchać, więc musi czuć się

Koniec zmiany! Kierownik restauracji bardzo szybko uporał się z niechętnym klientem.
Koniec zmiany! Kierownik restauracji bardzo szybko uporał się z niechętnym klientem.  © Screenshot/TikTok/erwanyusoff44

Sekwencja lekcji "Knallhart" pojawiła się na kanale TikTok "erwanyusoff44" w połowie grudnia.

Pokazuje ona początkowo "doskonale zadowolonego" gościa w trybie ignorowania!

Znak tuż pod jej nosem wydawał się nie przeszkadzać kobiecie, ponieważ raport ujawnił, że uparcie kontynuowała pracę pomimo uprzejmych próśb personelu o zakup czegoś.

Po około pół godzinie menadżer restauracji miał dość: usunął jedno z krzeseł, a następnie wezwał swój własny "oddział eksmisyjny", ostatecznie przenosząc cały stolik w inne miejsce.

Z drugiej strony, niedouczona kobieta pozostała obok stołu i nawet nie wydawała się być zirytowana odmową, którą właśnie otrzymała. Akcja spotkała się z mieszanymi reakcjami w mediach społecznościowych . Podczas gdy większość internautów pochwaliła zachowanie menadżera, mniejsza grupa skrytykowała go za bezlitosne podejście.