Mężczyzna po ośmiu latach rozstaje się z długimi włosami: rezultat budzi zdumienie

Richmond (Wirginia) – Jako popularny influencer fryzjerski z Richmond, Wirginia, Thai Nguyen (25) już wiele przeżył. Jednak ten klient, który niedawno u niego był, potrafił jeszcze nieco go przewyższyć.

Tak wyglądał klient (24) przed swoją metamorfozą.
Tak wyglądał klient (24) przed swoją metamorfozą.  © TikTok/Screenshot/nguyensteadycutting

W dziwnym filmiku na TikToku 24‑letni mężczyzna już siedzi w salonie fryzjerskim. Do tego momentu była to jednak długa droga.

W trakcie klipu, niemal przypadkowo, dowiadujemy się, że klient przyjechał z Lexington – czyli z odległości około 800 kilometrów! Dlaczego nowa fryzura ma dla niego tak wielką wartość?

W filmie wyjaśnia: „Moja siostra wkrótce się żeni, a moja dziewczyna chce, żebym jej (włosy) obciął”.

Jego dziewczyna, z którą jest od sześciu lat, zna go tylko z długimi włosami. „Osiem czy dziewięć lat” nosiłem je w ten sposób, wyjaśnia Amerykanin.

A jaką fryzurę chce teraz mieć?

Viralny hit na TikToku pokazuje dziwaczną przemianę klienta

Kim jest ten mężczyzna? Po przemianie klient jest prawie nie do poznania.
Kim jest ten mężczyzna? Po przemianie klient jest prawie nie do poznania.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/nguyensteadycutting

Gość nie ma żadnego konkretnego planu. „Coś krótkiego, nic więcej nie wiem” – wyjaśnia Nguyen. „Słyszałeś kiedyś o cięciu Warrior?”, pyta ekspert od włosów. Klient tylko potrząsa głową.

„Pozwolę ci wybrać”, mówi i ostatecznie oddaje swoje długie włosy w ręce Nguyena. Ten nie zwleka, od razu przycina klientowi kucyk.

Następnie następuje cięcie w podwójnym znaczeniu – zarówno gość, jak i publiczność na TikToku zobaczą rezultat jednocześnie.

Włosy stały się bardzo krótkie, zwłaszcza po bokach. Wątpliwy wąs zniknął całkowicie. Pozostał młody mężczyzna, który wygląda jeszcze młodziej.

Gdy Nguyen podaje mu lustro, gość wybucha: „O mój Boże! Wyglądam jak zupełnie inna osoba!” – zachwyca się.

Uśmiechnięty z radości przyznaje mu 10 na 10. Również na TikToku liczby się zgadzają. Od 6 września film zdobył ponad 900 000 wyświetleń.