Mężczyzna kupuje kobiecie płaszcz na Amazonie: Kiedy wkłada ręce do kieszeni, czeka ją niespodzianka

Kentucky (USA) - Chciał jej kupić tylko płaszcz. Ale ona dostała o wiele więcej ...

W jednej z kieszeni płaszcza znajdował się mały klucz, Apple AirTag i kluczyk do samochodu Honda.
W jednej z kieszeni płaszcza znajdował się mały klucz, Apple AirTag i kluczyk do samochodu Honda.  © Reddit/Screenshot/u/annual_mushrooms

W zeszłym tygodniu mężczyzna (30 lat) z Kentucky opublikował na Reddicie ciekawą historię o tym, co przydarzyło się jemu i jego żonie. Według tej historii, jego druga połowa przymierzała płaszcz, który zamówił dla niej z Amazon.

Kiedy Amerykanka włożyła ręce do kieszeni, ze zdumieniem znalazła w jednej z nich mały klucz, Apple AirTag i kluczyk do samochodu Hondy.

W wywiadzie dla Newsweeka w tym tygodniu, 30-latka ujawniła, co stało się później. Oboje "zamarli" na chwilę, ale potem zaczęli się śmiać.

"Co powinieneś zrobić w takiej sytuacji?" zapytał kupujący płaszcz. Następnie sam udzielił szczegółowej odpowiedzi.

Amazon chce pomóc klientowi

Płaszcz prawdopodobnie wróci teraz do Amazona. (symboliczny obrazek)
Płaszcz prawdopodobnie wróci teraz do Amazona. (symboliczny obrazek)  © 123RF/alonesdj

Próbował znaleźć właściciela za pomocą Apple AirTag. Jednak według użytkownika Reddit nie był on początkowo w "trybie zagubienia". Ani Amazon, ani Apple nie były w stanie mu pomóc, ale poradziły mu, aby udał się na policję.

Ale potem sprawy przybrały inny obrót: Po kilku dniach Apple AirTag został przełączony w "tryb zagubienia". Znalazcy udało się w końcu skontaktować z właścicielką.

W końcu wysłał jej kosztowności pocztą, powiedział mężczyzna amerykańskiemu magazynowi. Był jednak niezadowolony z płaszcza. "Poza lekkim zapachem perfum, płaszcz wygląda na nowy, ale wiemy, że tak nie jest" - wyjaśnił.

"To taka dziwna sytuacja i moglibyśmy go zwrócić i po prostu kupić taki sam w lokalnym sklepie. W końcu nie chcę wydawać tyle pieniędzy na nowy płaszcz tylko po to, by dostać używany. Opakowanie, w którym przyszedł, przypominało to, którego używają, gdy wysyłają ci coś używanego" - kontynuował kupujący.

Amazon ostatecznie powiedział Newsweekowi, że chętnie pomoże klientowi. Jednak to, czy zechce on przyjąć tę pomoc, pozostało początkowo otwarte.