Mechanik musi dwa razy spojrzeć na to, co znajduje pod samochodem i natychmiast to filmuje

Townsville (Australia) - Mechanik samochodowy z Queensland w Australii dokonał w poniedziałek bezprecedensowego odkrycia. Dean myślał, że widział już wszystko o samochodach - i okazało się, że się mylił. Po ponownym spojrzeniu wyciągnął kamerę, aby nakręcić "film dowodowy".

Oczy mechanika rozszerzają się, gdy zagląda pod samochód.
Oczy mechanika rozszerzają się, gdy zagląda pod samochód.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/deandouble

W ciekawym klipie ekspert stoi w swoim warsztacie obok pojazdu, który jest już na podnośniku. Następnie pokazuje: w wentylatorze chłodnicy znajduje się ryba!

"Widziałem wiele dziwnych rzeczy, ale nigdy nie widziałem czegoś takiego" - wyjaśnił ekspert samochodowy w wywiadzie dla Yahoo News Australia.

Właścicielka samochodu opowiedziała mu wcześniej historię, która nie miała już sensu. Kobieta z Townsville upierała się, że nie przejechała przez powodzie w północnym Queensland, powiedział Dean.

Po swoim odkryciu miał jednak duże wątpliwości co do tej wersji historii. Zamiast tego mechanik samochodowy wyjaśnił, jak dokładnie samochód musiał trafić do jego warsztatu.

Wideo na TikTok pokazuje ciekawe odkrycie mechanika samochodowego Deana - i od razu staje się wirusowe

"Nie ma mowy" to tytuł filmu. Ponieważ pod samochodem jest ryba.
"Nie ma mowy" to tytuł filmu. Ponieważ pod samochodem jest ryba.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/deandouble

"Ryba faktycznie zatrzymała obracanie się wentylatora, co wyjaśnia, dlaczego się przegrzewał" - wyjaśnił Dean magazynowi Australian News.

Dodał: "Na dnie było mnóstwo łusek i musiałem je wszystkie wyciągnąć, to było dość obrzydliwe".

Po tym niezwykłym incydencie Australijczyk powiedział, że po raz kolejny doskonale pokazał, dlaczego nigdy nie należy przejeżdżać przez wodę powodziową. Niemniej jednak opisał ten konkretny przypadek jako wyjątkowy.

Podczas gdy klient Deana miał kłopoty, użytkownicy TikTok mogą teraz pośmiać się z zabawnego klipu.

Od początku tygodnia otrzymał on już ponad 225 000 kliknięć i wiele tysięcy polubień.