Kobieta zamawia Rosé Spritz podczas lotu Ryanairem: to, co dostaje, rozśmiesza tak wielu
Bułgaria/Hiszpania - Każdy, kto leci z Ryanairem, zwykle dostaje dokładnie to, czego się spodziewał: lot o niskim komforcie w ciasnym samolocie, ale dość tani. Nie inaczej było w przypadku Donateli Voyvodovej (24), która w październiku poleciała z rodzinnej Bułgarii do Hiszpanii. Była nieco zaskoczona, gdy podczas lotu odkryła, że Ryanair ma w swoim programie kilka fajnych ofert. Zaciekawiona pasażerka zamówiła Rosé Spritz przez telefon komórkowy. Chwilę później śmiała się serdecznie.

W połowie października Bułgarka opublikowała na TikTok pasujący do niej klip (patrz poniżej). Od tego czasu setki tysięcy użytkowników mogło bawić się razem z nią.
W ciekawym filmie można najpierw zobaczyć, jak Ryanair reklamuje napój alkoholowy w internetowej karcie pokładowej: fantazyjny kieliszek do wina z pływającymi w nim owocami.
Voyvodovej trudno było sobie wyobrazić, że faktycznie otrzyma taki napój od tanich linii lotniczych. Tym bardziej była ciekawa, co wyczaruje personel pokładowy.
Kiedy 24-latka w końcu zobaczyła, co zostało jej dostarczone, wszystkie jej uprzedzenia zostały potwierdzone. Ale teraz miała się z czego śmiać.
Wirusowe wideo TikTok pokazuje ciekawą historię

Zamiast eleganckiego kieliszka do wina, 24-latka otrzymała puszkę Sprite Zero, plastikowy kubek i małą butelkę różowego wina. Rozbawiona sfilmowała swój "koktajl", by pokazać go światu.
Od tego czasu obejrzało go 470 000 użytkowników, w tym Newsweek. Dlatego też amerykański magazyn zapytał o to wczasowiczkę w tym tygodniu.
"Jestem w pełni świadomy, że Ryanair jest tanią linią lotniczą i ludzie nie powinni oczekiwać zbyt wiele. Ale uważam, że to zabawne, że ten napój był doskonałym przykładem złego marketingu" - powiedziała Voyvodova.
Niemniej jednak humor ostatecznie zwyciężył: "Musiałam się śmiać, kiedy go dostałam. To znaczy, to ten sam napój. Inny jest tylko sposób jego prezentacji".