Kobieta zamawia Rosé Spritz podczas lotu Ryanairem: to, co dostaje, rozśmiesza tak wielu

Bułgaria/Hiszpania - Każdy, kto leci z Ryanairem, zwykle dostaje dokładnie to, czego się spodziewał: lot o niskim komforcie w ciasnym samolocie, ale dość tani. Nie inaczej było w przypadku Donateli Voyvodovej (24), która w październiku poleciała z rodzinnej Bułgarii do Hiszpanii. Była nieco zaskoczona, gdy podczas lotu odkryła, że Ryanair ma w swoim programie kilka fajnych ofert. Zaciekawiona pasażerka zamówiła Rosé Spritz przez telefon komórkowy. Chwilę później śmiała się serdecznie.

Donatela Voyvodova (24) chciała wiedzieć, jak smakuje Rosé Spritz od Ryanair. Niedługo potem miała się z czego śmiać.
Donatela Voyvodova (24) chciała wiedzieć, jak smakuje Rosé Spritz od Ryanair. Niedługo potem miała się z czego śmiać.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/donatelskaugc

W połowie października Bułgarka opublikowała na TikTok pasujący do niej klip (patrz poniżej). Od tego czasu setki tysięcy użytkowników mogło bawić się razem z nią.

W ciekawym filmie można najpierw zobaczyć, jak Ryanair reklamuje napój alkoholowy w internetowej karcie pokładowej: fantazyjny kieliszek do wina z pływającymi w nim owocami.

Voyvodovej trudno było sobie wyobrazić, że faktycznie otrzyma taki napój od tanich linii lotniczych. Tym bardziej była ciekawa, co wyczaruje personel pokładowy.

Kiedy 24-latka w końcu zobaczyła, co zostało jej dostarczone, wszystkie jej uprzedzenia zostały potwierdzone. Ale teraz miała się z czego śmiać.

Wirusowe wideo TikTok pokazuje ciekawą historię

Dlaczego nie zrobisz tego sama? Zamiast gotowego napoju Bułgarka otrzymała plastikowy kubek, małą butelkę różu i Sprite Zero.
Dlaczego nie zrobisz tego sama? Zamiast gotowego napoju Bułgarka otrzymała plastikowy kubek, małą butelkę różu i Sprite Zero.  © TikTok/Screenshot/donatelskaugc

Zamiast eleganckiego kieliszka do wina, 24-latka otrzymała puszkę Sprite Zero, plastikowy kubek i małą butelkę różowego wina. Rozbawiona sfilmowała swój "koktajl", by pokazać go światu.

Od tego czasu obejrzało go 470 000 użytkowników, w tym Newsweek. Dlatego też amerykański magazyn zapytał o to wczasowiczkę w tym tygodniu.

"Jestem w pełni świadomy, że Ryanair jest tanią linią lotniczą i ludzie nie powinni oczekiwać zbyt wiele. Ale uważam, że to zabawne, że ten napój był doskonałym przykładem złego marketingu" - powiedziała Voyvodova.

Niemniej jednak humor ostatecznie zwyciężył: "Musiałam się śmiać, kiedy go dostałam. To znaczy, to ten sam napój. Inny jest tylko sposób jego prezentacji".