Była pracownica nie otrzymała kartki pożegnalnej i udała się do sądu, gdzie poznała gorzką prawdę.
Londyn - Prawda o tym, dlaczego była pracownica nie otrzymała kartki pożegnalnej od swojego pracodawcy jest naprawdę gorzka.

Karen Conaghan pracowała dla International Airlines Group (IAG), która jest również właścicielem linii lotniczych British Airways, od 2019 roku.
Kiedy musiała odejść z firmy z powodu "restrukturyzacji" i nie otrzymała karty pożegnalnej, kobieta wpadła w złość i pozwała swojego byłego pracodawcę do sądu, jak donosi magazynTimes.
Nie dość, że jej pozew został oddalony, to Conaghan poznała prawdziwy powód, dla którego nie otrzymała żadnych miłych słów w związku z odejściem z firmy: po prostu zbyt mało jej kolegów podpisało kartkę.
Tylko trzy osoby życzyły jej wszystkiego najlepszego w dalszej karierze, więc przełożeni postanowili oszczędzić jej przykrości i nie wręczyli jej kartki.
Sędzia prowadząca sprawę wyjaśniła, że jej szef uważał, że wręczenie jej karty byłoby bardziej obraźliwe niż jej nie wręczenie.