Człowiek nie może uwierzyć własnym oczom, gdy widzi siebie z pełną głową włosów: To nie ja!

Anglia - Mężczyźni często cierpią z powodu wypadania włosów. Jeśli dochodzi do tego zagrożenie kryzysem wieku średniego, sytuacja staje się napięta. Niedawno pewien mężczyzna (49 lat) spotkał się z ekspertem od tupecików, Robem Woodem, który wyrobił sobie markę w Anglii dzięki swojej firmie "Novo Cabelo Hair". Ponieważ w kwietniu przyszłego roku skończy 50 lat, klient w końcu zapragnął znów mieć pełną głowę włosów po dziesięcioleciach z półłysą głową - ale niekoniecznie z typowych powodów.

Ten Brytyjczyk (49 lat) jest łysy od zawsze.
Ten Brytyjczyk (49 lat) jest łysy od zawsze.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/novocabelohair

Ciekawą transformację 49-latka można zobaczyć na filmie TikTok (patrz poniżej). Rob Wood zaczyna w nim od pytania, czy od dawna zastanawiał się nad pomysłem zrobienia tupeciku.

Gość podaje jednak inne powody: "Odbyłem wiele rozmów z moją żoną na ten temat. W końcu zapytała mnie, czy się odważę. A ja odpowiedziałem: 'Dobrze'".

Po 21 latach małżeństwa jego żona była ciekawa, jak wyglądałby z pełną głową włosów. "Ale ja też chcę wiedzieć. Dzieci też są ciekawe, jak będę wyglądał później" - mówi klient.

Rob Wood zabrał się więc do pracy, aby uszczęśliwić ciekawską rodzinę.

Wideo TikTok z transformacją klienta staje się wirusowe

Co za różnica: mężczyzna rodzinny (49) ledwo rozpoznaje siebie.
Co za różnica: mężczyzna rodzinny (49) ledwo rozpoznaje siebie.  © TikTok/Screenshot/novocabelohair

W filmie pominięto proces składania wniosku. Zamiast tego jest twarde cięcie. Klient siedział tam przez cały czas bez lustra, więc nie wie jeszcze, jak wygląda.

Aby było bardziej ekscytująco, Wood zakłada mu nieprzezroczyste okulary, a następnie odsłania lustro. Teraz ojciec rodziny może ponownie zdjąć okulary - i natychmiast jest zdumiony.

"Wow, to naprawdę coś innego. To nie ja, prawda?" pyta eksperta. Fryzjer jest zadowolony i z wdzięcznością przyjmuje pochwałę.

Liczby kliknięć wideo na TikTok są również imponujące. W ciągu zaledwie pięciu dni uzyskał on już około 450 000 odsłon.

Oznacza to, że ekspert od tupecików zdobył dwa hity za jednym zamachem.