Wszystko zostało skradzione? Księżna Meghan Markle może mieć prawdziwe kłopoty
Porreres (Majorka/Hiszpania) - Księżna Meghan Markle (43) postanowiła przeprojektować własną markę. Zaczęła od nazwy i logo firmy, które jednak podejrzanie przypomina herb hiszpańskiego miasta.
Dopiero w środę Amerykanka ogłosiła swoim fanom "wznowienie" własnej marki na platformie społecznościowej Instagram .
Oprócz postu, uruchomiła także nowy profil na Instagramie i własną stronę internetową, ale niektórzy szybko coś zauważyli. Logo "As Ever" wygląda dokładnie jak herb małego hiszpańskiego miasteczka Porreres!
Jak donosi hiszpańska gazeta"Tot pla", nie trzeba było długo czekać, aby pierwsi użytkownicy Instagrama i Twittera oskarżyli księżną o plagiat.
Logo jej nowej marki przedstawia palmę i dwa kolibry . Po drugiej stronie znajduje się herb hiszpańskiego miasta Porreres na Majorce.
Przedstawia on również drzewo podobne do palmy, popularnie zwane "fasser", oraz dwie jaskółki, znane również jako "passerines".
Nazwa marki lifestyle'owej była wcześniej zbyt myląca
Wcześniej lifestylowa marka księżnej nosiła nazwę "American Riviera Orchard". Jednak Urząd Patentowy USA miał z tym problem.
Nazwa "American Riviera" była myląca dla wielu Amerykanów. Nazwa ta oznacza odcinek wybrzeża, na którym Harry i Meghan również posiadają dom.
Według sądu produkty sprzedawane przez markę o tej nazwie muszą również pochodzić z tego regionu. Księżna nie była w stanie spełnić tego wymogu.
43-latka postanowiła więc po prostu zmienić nazwę swojej marki i tak "American Riviera Orchard" szybko stało się "As Ever".
Co dalej stanie się z marką, dopiero się okaże. Księżna nie skomentowała jeszcze zarzutów.