Księżniczka wkracza do branży kosmetycznej: Madeleine konkuruje z Kylie Jenner

Sztokholm - Kylie Jenner (27) zbudowała dzięki niemu firmę wartą miliardy dolarów. Aktorki Millie Bobby Brown (21) i Selena Gomez (32) również sprzedają własne produkty do pielęgnacji skóry. Teraz po raz pierwszy do branży kosmetycznej wkracza rodzina królewska.

Księżniczka Madeleine (42, po prawej) pracuje razem z Tiną Müller (56) z firmy kosmetycznej "Weleda".
Księżniczka Madeleine (42, po prawej) pracuje razem z Tiną Müller (56) z firmy kosmetycznej "Weleda".  © Weleda AG/Henning Ross

Księżniczka Szwecji Madeleine (42) wprowadza na rynek własne kosmetyki naturalne.

"Jako matka zwracam uwagę na to, jakich produktów do pielęgnacji skóry używamy w naszej rodzinie - to sprawia, że 'minLen' jest dla mnie bardzo osobistym projektem" - wyjaśniła najmłodsza córka króla Carla Gustafa (78) w komunikacie prasowym.

Nazwa jej marki pochodzi z języka szwedzkiego i składa się z wyrazów "my" (min) i "soft" (len). Len to także imię domowe księżniczki.

W swoim ogłoszeniu na Instagramie 42-latka podkreśliła, że nie będzie używać swojego arystokratycznego tytułu podczas marketingu przedmiotów.

Zamiast tego pojawia się pod swoim prawdziwym imieniem Madeleine Bernadotte.

Nazwa "minLen" ma osobiste znaczenie.
Nazwa "minLen" ma osobiste znaczenie.  © Weleda AG
Leonore (11 lat, od lewej), Adrienne (7 lat) i Nicolas (9 lat) z pewnością również wypróbują produkty swojej mamy.
Leonore (11 lat, od lewej), Adrienne (7 lat) i Nicolas (9 lat) z pewnością również wypróbują produkty swojej mamy.  © IMAGO/PPE

Księżniczka Madeleine tworzy markę kosmetyczną wraz z "Weleda"

Szwedzka księżniczka zaangażowała szwajcarską firmę "Weleda" jako partnera. "Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy zrealizować tak ważny projekt wspólnie z księżniczką Madeleine", mówi Tina Müller (56), przewodnicząca zarządu.

Produkty powinny być dostępne od września 2025 roku.